Optimizacija sajta

Tel.  +381 63 2525 70

PAKETI I CENE OPTIMIZACIJE SAJTA – SEO

BASIC

180 EUR

  • OPTIMIZACIJA  – do 5 ključnih reči
  • TITLE I DESCRIPTION podešavanje
  • PODEŠAVANJE SADRŽAJA STRANICE + H1, H2, H3, H4, H5
  • GOOGLE ANALITKA, GOOGLE WEBMASTER TOOLS
  • 2 LINKA sa relevantnih sajtova
  • ROK – 10 dana

OPTIMUM

280 EUR

  • OPTIMIZACIJA  – do 10 ključnih reči
  • TITLE I DESCRIPTION podešavanje
  • PODEŠAVANJE SADRŽAJA STRANICE + H1, H2, H3, H4, H5
  • KREIRANJE DODATNOG SADRŽAJA
  • TEKST, SLIKE, VIDEO
  • GOOGLE ANALITKA, GOOGLE WEBMASTER TOOLS
  • 5 LINKOVA sa relevantnih sajtova
  • ROK – 15 dana

PRO

OD 480 EUR

  • OPTIMIZACIJA  – do 20 ključnih reči/fraza
  • TITLE I DESCRIPTION podešavanje
  • PODEŠAVANJE SADRŽAJA STRANICE + H1, H2, H3, H4, H5
  • KREIRANJE DODATNOG SADRŽAJA
  • TEKST, SLIKE, VIDEO
  • GOOGLE ANALITKA, GOOGLE WEBMASTER TOOLS
  • 10 LINKOVA sa relevantnih sajtova
  • ROK – 30 dana

POŠALJITE UPIT

Optimizacija sajta Happy media

Kako da baš vaš sajt bude prvi na Google-u kada se ukuca ključna reč vašeg poslovanja? To je ono što svi mi želimo, da bi se postigao taj željenji rezultat na prvom mestu je kvalitetna izrada sajta. To je odlična osnova, drugi deo je kvalitetna optimizacija koja će dovesti vaš sajt na željenu poziciju. Internet marketing je takodje jako bitan za dodatnu posećenost sajta. Kao u drugimi oblastima tako je i u našoj branši velika konkurencija. uzmimo npr ključnu frazu optimizacija sajta beograd. Svima nama je cilj da budemo na prvoj strani, ako bolje pogledate naša firma se nalazi jednoj od prvih pet pozicija, zavisnosti kako gogle indeksira, to vam dovoljno govori da imamo iskustva u ovoj oblasti. Naravno da je i ovo što mi pišemo bitno za pozicioniranje našeg sajta, svaka reč je pažljivo birana kako bi nas google indeksirao što bolje za ključnu frazu optimizacija sajta beograd.

Zašto je birana ključna fraza optimizacija sajta Beograd

Reči koje su birane za optimizaciju na google pretraživaču nisu nasumice određene, već je pažljivo urađena analiza obima pretrage i konkurentnosti. Pod analizom podrazumevamo koliko je puta izabrana reč kucana tokom perioda na pretraživaču. Za ovako konkurentne fraze kao što su npr. optimizacija sajta beograd, je u nekim slučajevima mnogo bolje izabrati manje konkurentnu frazu,  kako bi što pre sajt došao na prvu stranu, a onda marljivim radom postići rezultate i za ostale ključne reči.

SEO optimizacija sajtova  za pretraživače
(Search engine optimization)

 

je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka veb sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. SEO može da učini različite vrste pretraga, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo.

Za SEO možemo dalje reći da je to način na koji možemo prilagoditi sadržaj stranica prilikom izrade neke veb prezentacije. Takođe, treba izvršiti prilagođavanje unutrašnje i spoljašnje strukture linkova, kako bi botovima pretraživača bile dostupnije i lakše za dalje indeksiranje. Botovi pretraživača se koriste da pregledaju mnoštvo internet strana u veoma kratkom vremenu i da ih kategorišu. Internet stranica  je indeksirana od strane pretraživača, Google, Yahoo, Bing ili neki drugi, kada je pregledana i kada joj je dodeljena odgovarajuća pozicija u rezultatima pretrage.

Posle najnovijih promena na Google-ovom algoritmu za 2011, tzv. eng Panda update, SEO usluga podrazumeva nešto širu listu poslova i aktivnosti, zbog težnje za izgradnjom što raznovrsnijeg link profila klijenata.

Onpage SEO

  • poređenje ključnih reči u odnosu na konkurenciju i njihovu dalju analizu u vidu detaljnih izveštaja
  • optimizaciju meta tagova (title, description)
  • sređivanje tagova u sadržaju (alttitle, naslovi linkova)
  • optimizaciju naslova i podnaslova (H1-H6)
  • kreiranje robots.txt fajla
  • kreiranje, registracija i obnova sitemap.xml
  • popravljanje unutrašnje strukture linkova
  • analizu dupliranog sadržaja
  • kreiranje 404 stranice i 301 redirect po potrebi

Offpage SEO

je vezana za izgradnju veoma raznovrsnog i kompletnog link profila, odnosno za proces proces optimizacije sajta van njegovih stranica.

Pozovite nas kako bi vas pozicionirali za ključne reči vašeg poslovanja na prvoj stranici Google-a.

WordPress SEO saveti za što bolju optimizaciju

Možda su vas neki naveli da pomislite da je SEO prevazidjena stvar. Ako pokušate da pretražujete tu skraćenicu na Googl-u dobićete 800000 pronađenih rezultata. Uprkos drastičnim promena koje su se desile tokom prošlih godina, ne znači da je SEO mrtav, jednostavno znači da se samo izmenio. Kompanije danas moraju da imaju inovativne i jedinstvene pristupe optimizaciji da bi pobedile u igri bez kraja sa SERP-om (search engine results page). Mnoge kompanije osnovane na samoodrživim konceptima bez preteranih ulaganja, kao i blogovi, su izgradili celokupan biznis od nule samo na osnovu organskih, neplaćenih, pretraživanja. Iako ovo ume da bude riskantno, još uvek je znak da je organska pretraga velika i bitna. U ovom temeljnom postu podelićemo sa vama puno korisnih saveta koje koristimo mi u Happy Media timu. Ovo ce pomoći da se vaš broj poseta vašem sajtu neverovatno uveća i da prestignete konkurenciju.

70-80% korisnika interneta ignoriše plaćene oglase, fokusirajuci se na organska pretraživanja (ImFORZA)

SEO (search engine optimization), predstavlja skup metoda i strategija koje se koriste kako bi se websajt i njegov sadržaj pozicionirao što više na listi na pretraživačima poput Google-a, Yahoo-a,Bing-a u delu organskih pretraživanja. Dve su vrste optimizacije, jedna je interna što podrazumeva tehničke stvari a druga je eksterna, sve što vaš biznis radi offline u eksternom okruženju.
Postizanje prvih mesta pri pretraživanju zavisi od kvaliteta sadržaja sajta i podataka o sajtu koje pretraživač pamti, vremenu koliko se posetilac zadrži na sajtu, ključnih reči koje ih definišu.

1. www vs non-www Domain

Ukoliko tek objavljujete svoj sajt jedno od prvih pitanja koje se nameće je da li da idete sa www domen ili samo domen, i kako će to uticati na SEO? Odluka je vrlo jednostavna, svejedno je. www u domenu neće nikako uticati na rangiranost. Zašto se onda jos uvek koristi kod sajtova?

  • Korišćenje www dela se ustalilo kao standard u današnjem vremenu, ali nije neophodno.
  • Velike kompanije sa dosta poseta žele da koriste www zbog DNS-a , domeni bez www tehnički ne mogu da imaju CNAME zapise da povrate posete. Međutim postoje rešenja za ovaj problem.

Kada dođe do odluke više je stvar licnog izbora. Možda više volite kraće URLove i u tom slučaju izaberite non-www domen. Šta god da izaberte uvek možete da podesite redirekt, npr ako posecujete www.happymedia.rs on se jednostavno redirektuje na happymedia.rs.

U parametrima pretraživača google možete da podesite da se vaš izabrani domen pojavljuje na google-u kao www ili non-www. Preporučujemo da namestite ovu opciju, međutim, ako koristite plugin za WordPress kao sto je Yoast SEO tehnički nije potrebno jer plugin automatski obaveštava Google koji link da indeksira .

2. Instalirajte WordPress SEO Plugin

WordPress je sam po sebi dobar za optimizaciju. Ipak se preporučuje da instalirate SEO Plugin. Ovo vam omogućava da imate potpunu kontrolu nad optimizacijom, što Google čita sa vašeg sajta. Plugin-ovi kao sto su Yoast SEO i All-in-One SEO Pack su odlični a besplatni i kroz post cete dalje videti dosta primera korišćenja upravo ovih pluginova.

Yoast plugin vam omogućava da napravite bolji sadržaj strane i analize ključnih reči, automatski generišete XLM mape sajta, da vidite putanju kretanja kroz sajt u linku, dodajete socijalne mreže i mnogo drugih opcija. Možete ga skinuti sa freeWordPress plugin preko WordPress repositorijuma ili pratite korake ispod da ga instalirate sa vaše WordPress platforme.

Korak 1

U odeljku plugins kliknite na „Add New”. Potražite Yoast SEO i kliknite na “Install Now”

Korak 2
Kliknite na “Activate”.

Korak 3
Sada vam se pojavljuje “seo meni” u kome možete da pristupite podešavanjima plugin-a.

Ovaj plugin neće raditi optimizaciju umesto vas, on samo daje preporuke kako da napravite što bolju optimizaciju na osnovu podataka koje imate na sajtu.

3. Podesite strukturu linkova kako bi bili User friendly

WordPress po defoltu stvara čudne strukture linkova, permailinks, URL strukture koje google ne čita čisto. Ti URL-ovi trenutno sadrže datum i ime, npr http://wp.dev/2016/11/03/hello-world/

Google preferira URL linkove koji sadrže vaš sadržaj ili ključne reči u postu, ali je generalno bolje da budu kraći nego duži. Savetujemo da unesete naziv posta u permalink podešavanja i/ili ključnu reč u URL. Tada ce se link pojaviti u ovo formatu http://wp.dev/hello-world/

Ovo možete uraditi u meniju podešavanja pod nazivom “permalinks”.

Važno je napomenuti da ukoliko menjate permalink na starijem sajtu morate da redirektujete prethodne URL-ove na novi permalink menjajući htacces file, ili zadužiti novi plugin za to, kao što je npr Change Permalink Helper. Ovo je bitno kako ne biste izgubili prethodne posete ili posete sa linkova koje su korisnici već objavili na društvenim mrežama, jer neće biti u mogućnosti da pristupe novom URL linku.

Potreban vam je sajt, bolja pozicioniranost ili oglašavanje, kontaktirajte nas već danas!

KONTAKT PODACI

KONSALTING MENADŽMENT I OBRAZOVANJE ODRASLIH BEOCLICK BEOGRAD

Matični broj: 60724717 PIB: 103950831

Kontakt telefon: 063 25 25 70

Usluga
Optimizacija sajta
Ocena usluge
2 based on 6 votes
Vrsta usluge
Optimizacija sajta
Ime
Happy Media,
Jurija Gagarina 269,Belgrade,Serbia-11070,
Telephone No.+38163252570
Oblast
serbia
Opis
Optimizacija sajta predstavlja skup metoda i strategija koje se koriste kako bi se websajt i njegov sadrzaj pozicionirao sto vise na listi na pretrazivacima poput Google-a, Yahoo-a,Bing-a u delu organskih pretrazivanja. Dve su vrste optimizacije, jedna je interna sto podrazumeva tehnicke stvari a druga je eksterna, sve sto vas biznis radi offline u eksternom okruzenju.